BIEBER

 
 
 
 
 
 
 
Idag när jag drog upp min rullgardin ock släppte in ljuset, så kunde jag skymta att solen var påväg upp. Det var ett par minus ock gräset gnistrade som aldrig förr. Så jag pallrade mig upp ock hoppade i mina dojjor ock gav mig ut på en liten promenad. Så himla vackert det är ute nu alltsååå!
 
Sedan är jag stolt över att jag äntligen har lärt mig att äta gröt, hahah. Jag har verkligen testat så många olika varianter, men det har liksom aldrig gått i lås. Årena har gått ock jag hade intalat mig själv att det faktiskt inte var något för mig. Folk säger att det är det bästa dem vet, ock ååh vad gott det är.. Medans en annan inte fattar vinkeln av den ekvationen. Tills det att jag sprang på bovete-flingor i butiken för några dagar sedan, ock det var ett vinnande koncept för mig. Nu längtar jag liksom efter att få fixa ordning min gröt på morgonen. Trodde aldrig att jag skulle tänka i dessa banor alltsåå :O
 
Hur som helst, jag har spacklat på mig lte smink, så nu ska jag bara ligga i soffan kombinerat med att elda i pannan. Så jag hinner få upp värmen innan jag börjar jobba i eftermiddag, med Mallan också :D !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0