15:15

 
 
 
 
 
Har monterat ihop mitt sminkbord, ock när jag fått det på plats så blev det fan inte braa alltsåå. Jag fick falla tillbaka in i gamla banor ock nu står det gamla kvar, precis som om jag inte rört ett hörn på den. Jag var så motiverad ock trodde att det skulle bli ordning ock reda. Istället har jag en bordsskiva ock ett par ben till övers. Men jag tänker såhär; att jag kanske kan snickra en huvudgavel utav de möblerna istället.. Beror precis på om jag kan hitta bra skruv som fäster i min säng. Aja..
 
Så vad gör jag en ledig dag? Jag gör i stort sett alltid det samma, eldar, tvättar, städar ock äter.. Låter inte mitt liv helt fantastiskt? Jag har precis tagit en liten vilostund så nu är jag lite piggaren än tidigare.
Så, oroa er inte för mig, jag ska fortsätt mitt serie-maraton nu, Ciaaoo!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0