09:47

 
 
 
 
 
 
Det är måndag ock jag tog en sovmorgon. Nu har jag precis städat ordning åt mitt andra liv i detta hem, min kanin. Ensam är stark säger dem, men det tror jag inte på.
 
Idag är jag ledig, ock jag planerar att lägga hela min dag åt mitt hem. Städa av bland annat, tvätta osv. Ja vad mer hade ni väntat er, haha? Men när jag är klar med det, så kan jag bara ligga i soffan ock ta igen mig. Jag ska bland annat avsluta denna dag med fotbad, ansiktsmask, dusch ock bodylotion. Kanske ska fixa mina naglar också, för det var längesedan jag hade tid med det..
 
 
Men nu ska jag inta frukostbordet. Mitt älskade köksbord (y)
Gammal bild dock för idag består min frukost av bovete-gröt.
Min variant är så fantastisk god alltsåååå!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0