LET ME (FALL) FOR YOU

 
 
Jag brukar avsky hösten. Det brukar regna ock så gör det ju även idag men. Anyway, förra hösten sneglade jag på denna jackan. Men lika bort som vinden drog över, lika fort försvann storleken ur lagret. Men nu imorse när jag besökte hemsidan, så fanns den. Nytt år nya möjligheter, säger man inte så?
Nu klickade jag den med en gång, för att vara säker på min höst. Klickade dessutom hem ett par riktigt snygga boots ock lite övrigt! Hoppas innerligt att allt nedanför sitter som det ska på denna päronformade kropp, för det är inte alltid så enkelt som man kanske kan tro. Men förhoppningsvis så är jag så redo för denna hösten som komma skall. Med en ekande tom plånbok också om jag väljer att behålla allting ..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0