YOUR BODY DOESN'T TAKE YOU

 
.. Where your mind doesn't push you
 
Nu har ju jag äntligen kommit igång med min träning igen, ock det känns så bra. Att bara få in 2 pass i veckan utan att känna att man måste lägga om hela dagen. Fantastiskt!
 
Så utöver att ha kört ett pass på gymmet, så har jag tvättat, bäddat rent i sängen, ätit massa god mat, spolat av bilen ock nu har jag hoppat ner i sängen med en kopp chocolatte. Ska slänga på en film nu innan jag sluter ögonen för idag.
 
Kände att jag ville unna mig ett par nya tights. Med kompression denna gången. Så beställde precis dessa från 2XU. Har aldrig testat kompressionstights förut, så kände att det var dags. Hoppas bara att jag kommer i dem...
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0