VI ÄR BRA FOLK

 
 
Då har jag kommit hem efter att ha jobbat extra idag. Imorse när jag gick till jobbet, med minusgraderna i luften, så tänkte jag för mig själv, att detta blir en lång dag. Men efter ett par timmar på coop, så kände jag hur denna dag var påväg att springa ifrån mig totalt. Allt har gått så fort ock smidigt. Jag har inte känt mig så jävla fräsch, då jag enbart sovit närmare tre ock en halv timma inatt, men jag försökte göra ett smart drag ock hålla mig borta från allt som hade med speglar att göra. Det första jag gjorde när jag klev in i mitt hem var att tvätta bort sminket ock hoppa i mjukiskläderna. Men jag ska gå så pass lång att jag även kryper ner under täcket ock tittar på film resterande timmar av denna dag. Hur mysigt undrar ni?
 
 
 
Hur som helst, travet igår var så kul. Det vore nice att dra dit ett gäng i sommar, dricka bärs ock spela bort lite pengar i hopp om att vinna. Så kommer det bli, frågan är bara när?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marike

Haha den här bilden <3 Jag i ett nötskal :P

2016-04-13 @ 10:12:45
URL: http://nouw.com/speedoflife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0