SUNDAY

 
 
Vart har jag varit hela veckan? Denna veckan har jag känt att jag har hunnit med mycket. Men jag har även fått många konstiga kommentarer.. I tisdags så var det ett pensionärspar som jag ser dagligen. Antagligen känner de att de har makten att slänga ur sig precis vad som helst? Gubben sa att jag såg arg ut, alltsåå ursäkta? Här lägger man ner all sin energi till att vara glad på jobbet ock ge ett bra kundbemötande. Ska tacken vara så pass? Ah vissa är så otaktiska så det är ju fan synd om dem..
 
Men min vecka har sprungit på, ock att jag nu även har gjort min jobbarhelg är ju bara plus i kanten. Imorgon är jag ledig, så då ska jag räta upp min vardag, sola, träna ock sköta om mitt hem. Sedan jobbar jag alla dagar utom fredag, ock då hoppas jag att vi får åka in ock prova klänningarna. 20 dagar till den stora dagen ute på torsö, hjärtat slår ett extra slag för var dag som går. Men man går ju inte helt stressfri, känns som att det är mycket man ska hinna dess, men en dag i taget, så går nog allt i takt sedan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: @Simon.J

Du är alltid trevlig, och har ett väldigt bra bemötande. Har nog aldrig sett dig arg på något sett xd låt inte en sur gubbe sätta dig på fel spår hehe / glad kund.

Svar: tack, fan vad snäll du 😇
Maliin Johansson

2016-04-05 @ 02:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0