DIN IDIOT - NORLIE & KKV

 
 
Godmorgon. Hade helt glömt bort att jag skulle hämta mamma ock göran igår, så efter jobbet så tog jag bilen mot bygdegården. Det börjar bli en vana att jag kör på mina helger ock får en sömn på ca. 3-4 timmar. Förra helgen var det 3 ock natten till idag slog jag rekordet med sammanlagt 4 timmars sömn. Men ändå, jag känner mig på topp. Fredagskvällen är den värsta dagen på jobbarhelgen. Så nu när det är lördag så är nästan allt som en dans på rosor. Igår blev jag kvar lite på bygdegården, inte mig emot. Kunde vara publik till alla som dansade ock kunde införskaffa mig den där känslan att fan vad jag ska dansa nästa helg alltsåååå haha.
 
Hur som helst, nu ska jag dricka upp mitt te ock sedan dra till jobbet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0