DÄR HAR JAG REDAN VARIT

 
 
Denna helgen har jag typ totalvänt på dygnet, sena nätter, tidiga morgonar. Men inte tog jag tillfället i akt att sova ut idag inte. Traskade till gymmet skapligt tidigt, då det är bästa tiden för mig att träna. Mina dagar är ju inte så vidare värst intressanta.
 
Idag ska jag försöka skriva ett schema på nästa vecka, inte bara det att det planeras inför bröllopet, jag ska fixa naglar ock färga hår, packa en nödlägesväska, packa för övernattning, jag fyller år, ja listan kan bli lång. Men det är även veckan av alla veckor som mattläggaren kommer hit. Fattar ni vad jag menar.
För över ett år sedan så börjades en renovering i ett av mina rum som stod tomt. Ett badrum var vad jag skulle få. Men efter några omgångar av ett resultat som jag inte var nöjd med, det revs ock det börjades om från början gång på gång.. Nu ett år senare ska det göras om igen, ock denna gången hoppas jag att det ska bli bra. Jag vill så gärna få ordning där inne. Men det är ju typiskt att man ska vänta ett år ock den veckan som det väljs att rivas på nytt är den hektigaste veckan på detta halvåret. Det träffar ju aldrig fel liksom. Men jag får hoppas att jag kan ha kvar mitt fokus på allt som ska göras.
 
Nu ska jag äta lite mat hade jag tänkt, sedan ska jag titta på program ända tills det att jag måste traska till jobbet i eftermiddag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0