ASTMA OCK VARDAGSPROBLEM

 
 
Denna veckan närmar sig sitt slut. De flesta är säkert ute ock firar idag ock det unnar jag dem.
 
Jag har varit helt borta hela veckan. Legat i soffan dag som natt, bortsett från när jag har jobbat. Jag har ätit alldeles för mycket ock så har jag lagt på mig ännu mera bukfett. Vart ska jag sluta? Känner mig som en riktig jävla potatis alltsååå. Men imorgon ska jag jobba till tre sedan kan jag avsluta veckan på en gång. Vissa hatar mig säkert som säger något sådant, men jag behöver en ny vecka ock ny motivation just nu, huaaaa.
 
En riktig jävla rocker, jag har ont i mina lugnor. Sedan fick jag bilförsäkringen igår ock den trodde jag inte skulle komma förräns i juli. Jag som beställde nya skor ocksååå. Men jag ska nog få allt att gå ihop, en ny vecka bara, ge mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0