ALLT PÅ SIN PLATS

 
 
En bra dag hade jag igår :) Var först hos frissan ock tittade till min syster som gjorde en provning inför nästa helg. Alltsåå så fint allt kommer bli på denna brud!!
 
Sedan åkte vi till skövde för sista provning av klänningarna. Vet ni, att de passade denna gången (y). Så vi fick ta med oss klänningarna hem ock nu hänger de i min garderob. Jag ska ta väl hand om dem.
 
Just nu står potatisen på spisen ock kokar ock jag dansar runt till grönwalls ock liknande musik. Så himla uppiggande är sådana låtar för mig, men kanske är det för att jag är uppväxt med det ock det är lätt musik att sjunga med till, hahah..
 
Börjar klockan 15, så jag har bara 2 timmar kvar hemma innan jag ska traska iväg. Sedan jobbar jag imorgon bitti, så när jag kommer hem, så ska jag bara ställa klockan ock hoppa i säng så jag är vaken ock kan öppna coop imorgon.
 
Trevlig helg allesammans! XO
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0