ADIDAS COURT STABIL 12

 
 
Just nu har jag hamnat i en vill-ha-alla-skor fas. Kanske var det en sådan jag hamnade i när jag var 16 ock köpte på mig alldeles för mycket klackskor? Men nu har jag börjat tänka lite mer på vad det faktiskt gör att gå i ett par bra skor på jobbet, inte klackskor dåraah. Det har jag glidit ifrån för längesedan, ock nu står de enbart i min skohylla ock samlar damm.
 
Jag haltar omkring i mina foppa-tofflor på coop, ock känner mig riktigt jävla lantlig. Men med tanke på vilka knäproblem jag hade under alla mina år med fotbollen framför fötterna så har jag faktiskt insett att jag kanske borde skaffa ett par bättre skor till jobbet. Golvet där är hårt ock jag borde nog skaffa knäskydd också igentligen, då jag flera gånger om dagen sitter på knä på jobbet ock förstör mina knän gång på gång. Någon gång i veckan får jag ont i knäna, ock det har jag mig själv att skylla. Men nu är det förhoppningsvis snart slut på det. Jag klickade precis hem ett par ordentliga skor, från adidas såklart, som jag hoppas kan dansa mig frammåt över betonggolven utan några problem.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Snygga :)

2016-04-29 @ 09:49:24
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0