20:43

 
 
Hey på er :) Fredrik har varit här hela dagen, ock efter att jag kört hem honom, så fick jag en skön känsla rusandes genom kroppen. Jag måste säga att vi är redo inför lördag. Highfive på det ock på livet.
 
Mitt hår är också klippt det glömde jag säga, men det skulle jag ju sagt igår, då det skedde... Hur som helst. Idag har jag bäddat rent i min säng ock eftersom det är en dag imorgon också, men inte vilken dag som helst, så tänker jag faktiskt krypa ner under täcket nu. Ska slänga på en film, men jag brukar aldrig hinna se klart dem, för jag somnar alltid ock det går fort också, sådär ni vet, ja "det tar 4 sekunder".. Men nu är jag hungrig ock jag vet inte om jag kommer få pallra mig upp eller inte, men jag erkänner att jag redan nu längtar efter morgondagens frukost (a). Natti natti babes!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Gott me melon :)

2016-04-19 @ 23:01:47
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: rememberthiis.blogg.se

gott:D

2016-04-19 @ 23:12:41
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0