MEN TJENA

 

Hemma idag också ock jobbar på att bli frisk...
Igår såg jag bland annat denna filmen, som Hanna rekommenderade. Så. Jävlaa. Braaa. Tack! Tror ni att jag grät? Huaa vilken känslomänniska jag är alltsååååå. Minsta lilla scen där känslor är inblandade, så bölar jag. Sätter in mig själv i situationen, ock då är det oftast kört! Hur som helst, tips tips tips!
 
 
 
 
 
Idag har jag varit ock handlat. Det blev en massa frukt ock grönt för typ 500 spänn. Vitaminer ock mineraler så det skriker om det, så nu ska jag bannemig bli frisk!
 
Annars, så har jag precis ätit lunch ock tänkte slänga på någon film. Om jag nu kan hitta någon som lockar..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0