VILL NI VETA VAD

 
 
Något av det bästa jag vet, som kan liva upp vilken rutten dag som helst. Inte för att jag haft en rutten dag, men ni förstår poängen. Att ta en titt på mobilen efter 10 timmars jobb ock så har någon lagt ner sin själ i att bara sätta ett datum som vi kan träffas! Idag stod Hanna för en tiopoängare. Blir så lycklig av att veta att jag har ett datum att se fram emot, en dag då jag får hänga med några fantastiska människor! Det passar så jävla bra just nu också, när det är min enda lediga helg på 27 dagar ... Slår ett slag för fina människor!
 
 
Nu ska jag slå på paradise ock ha en fortsatt bra kväll precis som jag hoppas att ni får :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0