MEDAN TIDEN GICK

 
 
Efter en fantastisk helg, så måste jag erkänna att det känns helt okey med en ny vecka. Under min lediga helg, så hann jag med ganska mycket faktiskt. I lördags morse så drog ja näven ur brödrosten ock började med mitt vitrinskåp.. Nu är jag skapligt motiverad att göra klart det, eftersom jag kommit en bra bit på vägen. Jag trodde dock inte att jag hade så pass mycket glas som jag faktiskt har... Men jag tycker det är oerhört kul att plocka fram fina glas när man väl får främmat. Så mer glas under min livsresa kommer det att bli, utan tvekan!
 
 
Nu ska jag njuta av min färskpressade äppeljuice innan jag fortsätter med min städning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0