LÖRDAGSBESTÄLLNING

 
 
Godmorgon på er. Jag har sovit så fantastiskt gott inatt. Det kan vara på grund av vinet igår, det brukar ju få mig att slappna av. Hur som helst, så klickade jag precis hem ett kamerastativ som jag velat ha väldigt länge. Men nu hittade jag ett som gick att variera mellan 60 cm upp till 153 cm, så då fanns det inget som sa att jag inte borde beställa det.
 
 
 
 
Ikväll ska jag till Skövde ock dricka vin ock äta tapas med tjejerna. Det ska bli trevligt. Det krånglar dock med skjussen hem. Går bara en buss hem vid 02:20 ock jag tror inte att det kommer bli så sent ikväll. Så vem vet, det kanske slutar med att jag får ta bilen som vanligt..
 
Nu ska jag äta frukost. Bästa målet på dagen. Speciellt när kyskåpet är fullt så man kan lyxa till det lite.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0