BELÖNAR MIG MED SHOPPING

 
 
Shopaholic
 
Imorse när jag vaknade så var det fruktansvärt kallt här inne. 17 grader för att vara exakt.. Burrr! Nu har jag precis tänt i pannan, så hoppas värmen ska sprida sig så snart som möjligt. Men raggsockar ock mjukiskläder går ju alltid hem en fredagsmorgon.
 
Nu har jag bara en veckas jobb kvar innan jag är ledig. Än så länge flyter det på. Men idag så kände jag att jag var värd en belöning. Har länge velat byta ut min tv-rums matta för att jag har fått för mig att min kanin har gjort sina behov på den någon gång. Dessutom så har jag tittat på en matta sedan säkert ett år tillbaka, så jag passade på att beställa den, nu när jag jobbat lite extra. Då har man råd med en ny matta. Inget mer kaninbus på den kommande mattan minsann för att vara på den säkra sidan! Sedan blev det lite nya fina dekorationer inför vintern.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0