50 DAGAR UTAN GODIS FIRAS MED ..

 
 
 
 
Till en början så trodde jag aldrig att jag skulle klara det. Men anledningen till att jag gav mig in på det var för att jag ville se om det kunde bli någon förändring kroppsmässigt. Nu när dagarna är räknade, så inser jag att jag ser precis likadan ut som för 50 dagar sedan. Jag har även insett att det är helt normalt att unna sig något gott om helgerna. Det gör varken positiv eller negativ påverkan på mig. Jag ser ut som jag gör. Nu är det bara psyket som ska fatta det också. Det skulle säkert kunna gå att ändra på sig, men då får man leva med så lite av det goda. En sådan plåga tänker jag faktiskt inte utsätta mig själv för. Alla dieter, det är fan inget för mig alltsååå, punkt slut!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0