HAPPY B-DAY!

 
 
Godmorgon. Igår hade jag en kanonbra dag. Hann med att köra några tvättmaskiner, elda i pannan ock få upp värmen, duscha ock fixa ordning mig samt hämta smörgåstårtor ock kör till coop. Allt detta hann jag innan slaget av ett. Därefter tog jag svängen mot stan ock Therese ock Viktor. Therese var inte på plats när jag kom, så då drack vi lite kaffe ock hängde innan. Sedan när Therese väl kom så åkte vi 2 till skövde för att shoppa presenter till mamma ock pappa då båda de fyller år nu i november.
 
När vi var klara åkte vi tillbaka till Mariestad ock kom hem till Viktor ock åt pizza tillsammans. Sedan spenderade vi kvällen i biosalongen. Vi tre har sett alla hunger games-filmerna på bio tillsammans, så vi var ju bara tvungna att göra det nu med. Satan vilket bra avslut, ock jävlar vad rädd man blev flera gånger. Den började utan några mindre upphopp, men när väl första akten av ett högt skrik kom från mig, ock så pass att jag nästan satt i Therese knä.. Då blev man rädd flera gånger därefter i följd, ock man skulle nästan kunna tro att min stol hade någon typ av vibrator, så många ryck som jag gjorde. Men, den var braaaa!
 
 
Idag är det mammas födelsedag ock det ska såklart firas i eftermiddag :)
Nu ska jag äta frukost ock sedan ta tag i mina sysslor för denna dag.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0