EN DAG RESER VI JORDEN RUNT

 
 
 
 
 
Vaknade inatt ock kände mig pigg. Hade ingen tanke på att somna om just då, klockan hade nått slaget av halv ett. Kan ni fatta? Halv ett, ock jag trodde mig själv när jag bestämde mig för att inte somna om. Så jag satte igång tv:n ock slog på paradise. Haha helt sjukt att man kan sitta i soffan ock känna sådan inlevelse. Igår på paradise så fick Oliver lämna, ock jag grät nog lika mycket som hermansson om man ska blotta sig själv.
 
Närmare halv fyra så hade jag sett mina missade program, ock därefter så somnade jag faktiskt. Det tackar jag för. Nu har jag precis tagit en dusch, ock gjort hårinpackning ock ansiktsmask ock hela köret. Insmörjad i bodylotion ock känner mig allmänt fräsch. Idag står stängning på mitt schema, så vad jag gör innan dess återstår att se. Antingen kör jag dammsugaren varm eller också ligger jag i soffan hela dagen. Skönt att inte ha några måsten.
 
Har börjat denna morgon med att titta igenom alla mina småresor med mia tjejer. Sälen, Smögen, alla galna fester, ja listan kan bli lång. Med något av det finaste med dessa tider är att såfort man ser en bild på en stund, så målas en leénde på mitt ansikte. Den känslan värdesätter jag så starkt! Nostalgi ♥ !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0