13:35

 
 
Vilken jävla skitfredag! Sitter ock soffan ock låter regnet falla utanför fönstret. Varje dag det regnar, så känns det som att himlen faller ner ock ger mig ständigt huvudvärk. Helt sjukt vad man kan bli påverkad av vädret. Men denna helgen ska jag ändå bara jobba, så för min del, så gör det faktiskt inget att det regnar... Bortsett från att jag får extrem huvudvärk dåå, det suger lite.
 
Men då passar det bra att äta något gott innan man börjar sitt pass. Så idag åkte jag ock handlade för att göra kycklingwraps med currykräm. Det var minst lika gott som det låter. Dessutom väldigt smidigt måste jag säga. Tummen upp för det! Nu ska jag hoppa ner i soffan den sista timman innan jag går iväg.
 
Trevlig helg :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0