STRAIGHT INTO THE FIRE

 
 
 
När allt känns bra, då är det bannemig nice alltsåå! Rörmokaren var här idag ock gjorde så fint. Nu känner vi väl att det hänt något :) Imorn ska han komma hit igen, men inte till mig, för därinne är rören kopplade. Däremot ska han ner i källaren ock göra något, så då ska jag se till att jag är hemma ock kan öppna dörren åt honom när han anländer. Men innan dess ska jag bannemig sova en awesome sömn, sedan ska jag vakna imorn, med solens strålar i ansiktet, känna energin pumpa, för att sedan pallra mig ut på gatan ock se vad dojjorna går för. #Önsketänkande. Jaa, sålänge jag inte är så trött att jag försover mig, men det ska nog inte ske. Dock så sov jag ju oerhört dåligt inatt som ni kanske sett. Drömde mardrömmar ock kände helt enkelt inte för att somna om. Men jag vilade lite till o från mellan fyra ock sex imorse. Det behövdes! Sedan kunde jag vara en lat jävel, ock bara sitta i soffan hela dagen, skicka massa eftertraktade snap med mallan ock bara skratta i rummets tomhet. Så är det att vara lättroad, fantastiskt!
 
 
Nepp, nu ska jag slänga på en film ock försöka sova :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0