SAUCONY RIDE 7

 
 
 
Blev en snabbvisit till skövde idag, på några timmar. Hängde lite, ock uträttade lite ärenden :) Viktigaste köpet som var det mest planerade att lägga en summa på denna månaden, det var ett par ordentliga löparskor. Så jag fick proffessionell hjälp, vilket jag är tacksam för. Jag fick springa på ett löpband för att se hur mitt nedtramp är. Sedan fick jag springa i några olika skor på samma löpband för att se stabiliteten i skorna. Allt kom med på film, så jag med egna ögon kunde se hur jag faktiskt sätter ner mina fötter. Så nu känns det som jag har köpt mig ett par ordentliga skor, som passar mitt nedtramp. Vi ska se om detta kan underlätta för mig ock på så vis få mig att vija springa mer :) Så jävla snygga varjefall! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0