MY BLUE SKY AND GREY

 
 
 
 
 
 
Jag ingåg nog aldrig hur intensiv denna veckan skulle bli. Men nu är det bara helgen kvar, ock det känns fantastiskt!
 
Så tror man att man sliter för att ha lite extra att roa sig med, men så blir inte fallet. En faktura på bilförsäkringen har dimpt ner i brevådan. Sedan hoppade jag in i bilen ock en lampa om att det är dags att serva bilen tänds. BOOOOM! Där försvann min fritid lite liksom. Men vafan, då kan läget bara bli bättre. Det är tufft att leva själv med bil ock hela köret. Det är jag medveten om, men det är ändå inget jag skulle ge upp för att ha lite exta pengar att roa mig för. Min bil är jag väldigt fäst vid. Men jag ska inte krypa under stolen ock säga att jag inte längtar tills lånet på bilen är avklarat, för det gör jag. Bara fyra år dit, det ska nog gå fort, hahah.
 
 
Nu ska jag fixa ordning en ordentlig frukost :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0