HEALTHY IS NOT MY THING..... YET!

 
 
 
Idag har jag ock Mattias varit på den omtalade fruktmässan i Göteborg. Ock för mig som enbart hanskas med frukten över sommaren, ock om jag hoppar in ock tar en tid av Mattias så var mässan idag oerhört spännande ock intressant. Jag försökte lyssna så mycket som möjligt, eftersom att prata om något som man inte är helt i hamn med inte kändes som någon idé direkt. Ock satan, middagen som serverades, ett långt bord med bara en massa tillagade grönsaker, houaa. Jag blev glatt överraskad att det kunde smaka sååååå bra ock ändåå mätta något fantastiskt! Önskar jag kunde ta allt på den nivån till mitt hem. Jag som aldrig äter grönsaker liksom. Men jag fick med mig en goodiebag så nu är mitt kylskåp smockat med gröna detaljer. Sedan fick vi ju även kaffe ock varsin asgod bulle till eftermiddagen. Yeeepp, det kändes varjefall väldigt kul att jag fick äran att åka med. Man tror att man kan frukten bara för man jobbar i butiken, kaboom vad mycket fel man har, det kan jag lova. Idag kände jag mig som en nybörjare på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0