ETT HOPP ÄR EN STOR GREJ

 
 
 
Oj vilken helg ! Måndag morgon ock jag ligger fortfarande ock drar mig i soffan framför barnprogram. Klockan är halv tolv, men även om jag har en rörig lägenhet, så orkar jag helt enkelt inte ta det just nu.
 
I lördags så drog vi till O'Learys ock lirade bowling, sedan traskade vi med raska steg för att hinna till tågstationen. Men när vi kom dit, så var klockan 21:39 ock bussen gick 21:35. FAN! Så vår tänka tidiga avslutning på lördagen blev en sen sådan, ock vår enda lösning var att ta bussen hem vid halv tre. Så jag var hemma söndag morgon klockan halv fyra, sedan gick jag upp halv sex för att börja jobba. Två timmars sömn, men dagen på jobbet gick braaaa! TIden sprang iväg, tack ock lov. Sedan när jag kom hem, vid halv fyra så släppte jag spärren, åt en pizza ock massa choklad, sedan somnade jag kanske närmare sex ock sov hela kvällen, vaknade några gånger, men fick ändå en rejäl sömn tills idag. Så nu ska jag nog vara redo för jobb veckan lång.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0