03:26

 
 
 
 
 
När man vaknar klockan halv två ock varken vet fram- eller baksida. Det enda som säger att det är natt, det är mörkret som består utanför fönstret. Förutom att klockan har passerat 3 ock man kan med blotta ögat se hur ljuset tränger igenom den mörka dalen. Men jag är förvånansvärt pigg. Undrar om jag kommer behöva sova mer, eller om jag ska hålla mig uppe. Ska varjefall ringa ock se så simon har kommit upp klockan sex, så då gäller det ju att inte jag ligger ock snoozar ock missar den tiden, hahah. Sicken press jag har ;) Närååh, det ska inte vara några problem =)
 
 
Men vad gör man när man vaknar så här dags då? Jo man känner av en hunger ock man funderar grovt på vad man faktiskt önskar man kunde bli bättre på. Min motivation till hälsa brister oftast när det är ont om pengar, extra jobbpass som skjuter på mina gymtider eller ett pressat schema. Så ser läget ut just nu. Jag har inte gymmat ordentliget på typ en månad. Minns inte när jag körde mitt feta magpass på gymmet senast. Säkert två månader sen? Så obalansen existerar, man blir trött ock allmänt lat, det blir kaos hemma ock ah listan kan skrivas lång, men det känns ganska ovärt.
 
 
Jag har en tendens att flyga in på sidor som säljer kosttillskott, prylar eller kläder. Denna gången blev jag svag av alla recensioner om femimal's produkter. Så ett magplask ock ett paket med dessa är påväg hem till mig just nu. Tror att man kan göra förbannat goda glassar av bcaa:n, så det blir ett expriment, kanske sommarens bästa köp? Förhoppningsvis! Men jag kommer vara en av de som upptäcker vinsten i sådana fall =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0