UPPFRÄSHNING ÄR ALLTID BRAA!

 
 
 
 
 
Alltsåååå denna låten ...!! Så jäva bra. En go uppfräshning av ordinalet som var bra när den kom för två år sedan. Minns att vi lyssnade på orginalet på min första födelsedag som jag firade här hemma i lägenheten. Nu har det gått 2 år, så jag landar på en känsla av att det var på tiden. Att starta morgonen såhär, kanske inte alla skulle önska ? Men jag vill bara skruva upp volymen, flyga upp ur sängen ock ta tag i allt som jag planerar att göra idag. Har precis dukat upp en bricka med en kopp honungsvatten, en glas med citronvatten ock en vattenflaska. En fin start, som jag skulle kunna tänka mig varje dag, men idag var det de enda mina ögon såg skulle hända, då jag antagligen börjar bli förkyld. Vill igentligen inte erkänna det för mig själv men så länge jag inte åker på feber så tänker jag inte tycka synd om mig själv. Därav starten på dagen, så mår jag nog bra sen :)
Ska varjefall om någon timma eller så traska till gymmet. Ska bara låta allt vatten passera igenom den större delen av kroppen så därför äter jag ingen frukost nu.
 
 
Vi hörs senare hörrni! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0