STRONG AS LIFE

 
 
OM jag har träningsvärk i magen .. ? En av få smärtor som jag faktiskt njuter av, så det var precis vad jag var ute efter. Tror ni att jag reser mig lätt ur sängen just nu ? Klumpigare än vanligt skulle jag säga med små ord valda, haha ... Träningsvärken började taffsa på mig sent igår, dag har det blivit värre, ock jag förbereder mig för morgondagen. Ååh jag älskar träningsvärk. Igårkväll ock hela dagen i dag har jag dessutom nyst konstant, vilket även det känns i magen... Fucking jävla gött ! Sedan får vi väl hoppas att dessa nysningar inte släpar med sig något annat intill mig. Men jag brukar ju inte bli sjuk så jag ska nog klara mig. (y)
 
Inspiration är den bästa motivationen
 
Nu är jag ledig i 2 dagar, så det blir storstäd av hemmet, träning ock fokus på mig själv bara. Ska försöka att ta igen mig på kvällarna ock unna mig lite lyxtid med fotbad, manikyr, pedikyr, ansiktsmask ock hårinpackning under dessa lediga dagar innan jag går in på jobbarhelgen :) Låter inte det helt okey klokt eller så säg.
 
 
Men nu ska jag lyssna på jojkla-låten "jag är fri" från melodifestivalen som redan ligger uppe på spotify.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0