KILL IT

 
 
 
 
26:e april 2013... Haha snacka om att jag totalmissat en sommarplåga.
Hörde denna på renees igår ock jag tycker den är ganska mysig, ock så är det (a) haha
 
 
Vilken fantastisk dag! Har städat mina lådor i skänken i hallen, vilka alla tre bar ett innehåll av kaos. Fattar inte att jag bara ska droppa alla saker så smidigt imellanåt... Kanske är detta början på en ordningssammare Maliin. Har blivit mycket bättre på att ta undan efter mig med en gång, jag har skaplig ordning i lägenheten, vissa gånger tar man tag i något, så gör det bara allting rörigt. Som igår när jag monterade den lilla hyllan. Därefter låg det ju massa papp, skruvmejslar, hammare, frigolit ock gud vet vad precis över hela köket. Där är ett exempel. Skit samma vad fan bryr ni er om jag är rörig eller inte, haha. Ville nog bara få mig att förstå. Det är aldrig försent att bättra sig :)
 
Hur som, denna dagen, antagligen på grund av solen. Min energi har legat på topp ock jag har fått mycket gjort. Något av de roligaste må väl vara att jag nitat en jeansjacka, lite lätt dock, ock målat en korg till sovrummet :) Imorn innan jobbet, så planerar jag att rensa bland alla nagelprylar vilket är prio ett ...
 
Nu ska jag titta på barnfilmen starstruck ock sedan sova :)
Kanske behöver äta något... Magen kurrar 22:17, aoutch!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0