SÄG MIG VARFÖR VILL DU GÅ HEM

 
 
 
 
 
 
Idag började jag min morgon med en löptur på en kvart, i sakta format. Ändå blev jag slutkörd! Men det innebär att hela min kurva bara kan gå uppåt =) Försöker vara positiv liksom. Ock mina pjucks är supersköna, inget ont i benhinnorna ock ingen skoskav. Yeeeey Intersport alltsååå (y) ! Sedan har jag idag haft en lugn dag. Har diskat, dammsugit lite ock glott runt på nätet.
 
Nu tickar det mot jobbdags, vilket känns bra. Även om huvudvärken sitter i som den gjort hela veckan, så är jag inställd på att genomföra kvällen. Idag ska jag jobba med Elin, en av våra fantastiska sommarjobbare. Så det blir hennes första jobbpass. Har mycket kunskap att dela med mig av, ock nu känns det ganska bra för då kan jag lära henne de sakerna som jag prioriterar.
 
 
Denna köpte jag igår, ock den är så jävla snygg!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0