LUSH LIFE

 
 
 
 
 
Godmorgon på er =) Tänk om man kunde få sova en hel kväll utan att ha något att göra. Det är inte ofta det händer. Men så blev min gårdag. Satt ute lite i solen igår, sedan tog jag ut mindy så hon fick vädra nosen lite. Runt tre drog Göran igång grillen ock wok-gasol-grillen ock det började lukta härligt. Jag hade inte förväntat mig att joina dem ute i trädgården, men när de dukade upp så dukade de upp för tre. Ooh jag blev lycklig i kroppen, första grillstunden för mig i år. Att man sedan kunde sitta ute ock äta ock bara njuta av solnedgången gjorde ju inte premiärgrillningen sämre, vilken känsla :) Jag åt så jävla mycket mat, så när jag traskade in vid halv sju, så satte jag mig i soffan, men somnade ganska snart. Så himla skönt. Sedan vaknade jag en tur vid tolv ock höll mig vaken några timmar, men somnade sen igen. Så att jag sovit är inget attt krypa under stolen med.
 
Idag hade hag hoppats på att vakna till en knallblå himmel, men så blev inte utgången. Kanske är det för att jag vaknar så satans tidigt? Himlen är vit, men jag har på känn att det kommer klarna upp så småningom :) Eller jag hoppas på det. I Sådana fall blir det en tur med båten :) Men vi får se!
 
 
Igår gjorde jag färskpressad juice, perfekt till frukosten =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0