LITE AV EN VANA

 
 
 
 
 
 

Jag har inte haft så mycket inspiration till att skriva så mycket här under veckorna. Men när sedan den nya måndagen anländer ock jag blickar tillbaka på den gångna veckan, så har jag ju ganska mycket jag kan skriva om igentligen. Jag har väl helt enkelt varit så trött att jag inte orkat. Förra veckan då. I onsdags när jag kom till jobbet så stod det en blombukett där till mig, ett blombud. Hur fantastiskt? Jag har ju fått en sådan dille på blombuketter som ni säkert redan vet. Nu har liljorna blommat ut ock sprider en härlig doft i mitt hem.
 
I lördags så bjöd vi pappa på mat ock bowling på O´Learys i skövde. Även Helen ock Felicia hängde med, sjukt kul kväll ! =D Sedan när jag kom hem efter ett på natten så åt jag upp mitt godis som låg här hemma, sedan somnade jag direkt, men tur var väl det, då det stod söndagsjobb på schemat för min del. Så jag traskade iväg vid sju på söndagsmorgonen, ock helt plötsligt var klockan tre ock det var en skön känsla jag traskade hem med. Sedan tillbringade vi hela eftermiddagen ock kvällen hos mamma för att fira mors dag med god mat ock tårta.
 
Igår när jag gick ock la mig så tänkte jag, okey imorn är det en ny vecka med nya tag. När jag vaknade imorse så hade de dära tagen som jag skulle göra inte så stor påverkan på mig längre. Regnet öste ner ock vindarna regerade. Jaa, det blev helt enkelt ingen träning för mig denna måndagen. Istället så sitter jag här med en påse gelénappar. Karaktären suger så att säga ... Men jag har ingen jag måste vara perfekt för, vilket känns skönt. Om jag så känner för att äta godis till frukost så gör jag det, ock så är det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0