JOBBAR FÖR BELÖNINGAR

 
 
Igår grunnade jag över om jag skulle få ett ryck någon dag framöver. Idag kom det ock mitt hår kapades 5 cm. Väl förberedd. Sedan har jag bara sovit. Jag har klarat maj månad, med ynka lediga dagar, så idag släppte jag spärren ock tillät mig att sova mitt på dagen. Det var fantastiskt skönt!
 
Nu ska jag alldeles strax gå o duscha. Numera duschar jag i min egna lägenhet, det ni. Det är inte färdigt än, men att kunna duscha hemma, den känslan är skön. Kan inte fatta att jag klarat mig utan en dusch i två år. Blir faktiskt ganska stolt över mig själv. Har aldrig klagat över situationen. Men nu känner jag mig ganska bortskämd helt plötsligt som slipper duscha någon annanstans.
 
 
Så idag passade jag på att beställa lite nytt till badrummet, men även till mig själv också :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0