JAG SKRATTAR ÅT MIG SJÄLV

 
 
Vad hände den senaste tiden? Förra veckan stod det jobb på schemat, innan jag på midsommarafton vid kvart i fyra gick på semester. 4 Veckors ledighet känns förbannat bra!
 
Drog in till stan ock ägnade fyra timmar där med tjejerna innan jag åkte hem ock firade ännu mera ute i trädgården fram tills natten gick igång, alkoholen flödade. På lördagen började vi här med lite sång o häng. Sedan åkte vi till Kjellberg där festen drog igång ordentligt. Ock midsommardagen avslutades på Olstorp där i stort sett alla var ock spred glädje. Fantastisk kväll!
 
 
 
 
 
Igår var jag mer eller mindre död. Men bilen skulle köras till stan då service stod på schemat. Hämtade den ikväll, med en lättnadskänsla att servicen är gjord, även om det kostar skjortan. Sak samma, pengar är inte allt i världen, men vid det tillfället så känner man faktiskt att man kan köpa sig en skön känsla ändå. Så är det, ock hur ni än vrider ock vänder, så tror jag på något vänster att ni kan vara beredda på att hålla med mig.
 
 
Nu laddar jag inför denna veckan, där jag ska hänga med min fantastiska mamma från torsdag till söndag med campinglivet i näven. Detta kommer allt bli braa. Så imorn ska jag in till stan ock köpa hem lite saker så lilla Mindy klarar sig medans jag är 25 mil bort. Sedan måste jag börja packa ner allting som jag behöver för att överleva under dagarna 4 :) Ha det nice hörrni =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0