I'M IN LOVE

 
 
Efter jobbet vid 17 drog jag till mariestad. Köpte lamellgardiner som jag ska ha till badrummet, sedan köpte jag fönsterfilm som jag också ska sätta upp där på samma sätt som jag gjort i matsal ock tv-rum. Tyckte det blev så förbannat bra, så lika bra att göra så på badrummet också. Sedan köpte jag lite dekoration dit också. Nu vill man bannemig bara att det ska blli klart :) Men el saknas ock en hel del byggarbete ock montering återstår. Vill bara städa bort alla kartonger o skit som står med saker i ock bli av med det. Nu ska jag vara så fjantig ock avsluta denna mening med; den som väntar på något gott ... Haha jag avskyr verkligen sådana uttryck, det är en sådan pensionärs-varning på det så det står härliga till.
 
 
Har nog gått ock bestämt mig för att beställa köksbordet ock stolarna. Skulle vara så skönt att sitta vid ett bord med utrymme. Att kunna ha lite deko men ändå få plats att äta. Nu är det antingen eller liksom, inte görkul direkt. Dessutom så har jag fallit pladask för denna kombinationen, så jag tror stenhårt på att det kommer vara skitsnyggt tillsammans !? Har kollat alldeles för länge på det utan att slå till så jag tror det är dags. Men funderar på att åka o kika på stolarna först även om jag vet att jag inte kommer ångra mig :) Synd att det ska vara sådan leveranstid bara, hahah :) Får se om jag tar tag i det i nästa vecka eller hur det blir =) Men om viljan får tala, så finns det nog ingen annan utväg!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0