HIGHFIVE

 
 
Idag mår jag bra, så braaaaaa!
 

Jag längtar ju som en tok efter bordet som jag skrev ock ofta om man vet att man ska få vänta länge på något, varesig det är en pryl eller en aktivitet. Så känns ju alltid väntan som en oändlighet. Jag hade fått ett mail att bordet skulle levereras tidigast 26:e juni. Idag när jag gick upp så fick jag ett sms att en leverans den 10/6 väntade på mig. Så jävla kul! Så imorgon får jag mitt bord. Känslan nu är väl att jag önskar att det, utseéendemässigt matchar mina förhoppningar, så att det är något att behålla.
Att man kan ha ett sådant sinne för prylar alltsååå, det är galet. Det är något som gör mig lycklig minsann =)
 
 
Nu tickar min lunchrast ut. Dags att dra sig mot jobbet igen. Vi hörs imorgon! (=
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0