GODMORGON FREDAGSBARN

 
 
Igårkväll när jag kom hem från jobbet så hade de stängt ner elen i hela töreboda. Den var tuff. Kände mig så himla ensam, kunde inte starta datan, tv:n eller tända någon lampa över huvudtaget. Tänkte först om jag skulle behöva gå ner ock kolla säkringarna. Men tack o lov att jag slapp det, facebook avslöjar mycket (a)
 
Så äntligen fredag nu då, jag är ledig ock bara det är ju fantastiskt. Sedan njuter jag av att jag vaknar såhär tidigt ock känner mig klarvaken :) Idag tänkte jag gå ut ock köra den kvartens löpväg jag sprang igår, ock därefter ta en svängom på gymmet :) Sedan får jag se vad jag gör med denna dagen :)
 
I flera månader så har jag letat som en tok efter en skärbräda i marmor, ock igår kom det paketet hem till mig :) Sååå himla glad att den äntligen är min. Perfekt dekoration. Ock om bordet faller mig i smaken så tvivlar jag inte en sekund på att denna kommer passa perfekt till det :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0