FIRE MEET GASOLINE

 
 
Så jävla mycket svin alltsåå. Jag orkar inte! Igårkväll när vi var ute ock grillade så var det en som lämnade kläder till göran som han skulle ha till jobbet. Det låg i en påse som han la på baksidan. Vem stjäl volvo-kläder liksom. Joo tro fan att någon springer runt i trädgården ock tar allt de kommer åt. Så Imorse när vi skulle åka ut till båten, så ser vi att knäskydden ligger utanför dörren ock påsen ligger slängd i häcken. Fan att det alltid ska vara något. Jag har ju fått min bil repad av någon jävla idiot. Jag var ganska säker att det var utanför coop, då man är ganska utsatt där. Men nu vet jag fan inte, det kan lika gärna ha hänt här på gården.
Vart i världen ska man ta vägen där folk förstår orden " mitt ock ditt". Tänk hur det såg ut när man var liten, då kunde man lämna cyklar olåsta ock hela fadderullan. Det gå inte ens att jämöra i dagens samhälle. Jag blir så less på detta !
 
Sådär nog med ilska, även om jag alltid kommer störa mig på den jäveln som repade min fina bil :(
 
Idag var vi ute med båten ock hoppades på storfiske. Inte ett enda napp, vi hade alla sorters väder, ock ett jävla kaos att få in båten med den blåst som låg på idag. Men tillslut så gav det sig ock vi kunde åka hemmåt. Hur som helst, så var det kul att bara komma ut en sväng :)
Nu ska jag krypa ner i sängen, för imorn står det söndags-jobb på schemat :)
 
 
Dagens frukost satt som en smäck ! :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0