DEVIL PRAY

 
 
Tisdagen har passerat ock om jag åstadkommit med någon packning? Nepp inte det minsta... Idag har jag varit i stan ock flängt sedan har jag målat i två omgångar. Tror faktiskt att jag är klar med fönsterkarmarna, så nu kan maskeringstejpen ryka. Har dock innerdelen av dörrkarmen kvar, men det får jag ta en annan dag när jag har tid. Söndag eller så :)
 
 
Idag hämtade även jag ock Line ut våra festival-biljetter, ock det känns som att alla har dragit igång med sin nedräkning på riktigt. Kan inte riktigt fatta att det faktiskt är nästa vecka, men kul ska det bli, förbannat kul!
 
 
Nu ska jag rulla igång en film i vanlig ordning, sedan blir det snart tack o hej av denna dagen :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0