BÄSTA LÅTEN JUST NU !!!

 
 
 
 

Jag svämmar över av sköna känslor, sommarkänslor. Igår hörde jag denna låten, ock jag blev så lycklig för alla som tog studenten eller enbart gick på sommarlov. Denna låten gjorde så mycket för mig igår :)
 
Spenderade hela kvällen ute i ekby på student. Så himla trevligt var det ock även hur mycket god mat som helst :) Jag hade en perfekt fredag, ock att jag igentligen skulle ha jobbat då gjorde kvällen ännu bättre. Första fredagen som jag tog ledig på min jobbarfredag. Det var en stor känsla. Att solen lyste klar på himmelen utan ett endaste moln gjorde dagen komplett!
Konstigt nog så var jag pigg ock kunde stiga upp vid fyra idag. Jag kände mig utvilad. Fem är igentligen min standardtid att gå upp, men ju tidigare desto bättre känner jag.
 
Idag väntar jobb mellan 8-16. Sedan får vi se om jag har något här hemma att göra eller om jag ska åka ut till Helen ock hjälpa dem att äta upp studentmaten som blev över :)
 
 
Btw, jag älskar mitt nya köksbord. Det är precis så som jag vill ha det. Så jävla superlycklig att jag beställde det !!! Finn ett fel ? Naeeee det går bannemig inte ! (=
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0