WHEN YOU'RE BURNING INSIDE

 
 
Då sitter man här efter en fantastiskt god middag, bestående av foliebakad fisk, sås, klyftpotatis ock broccoli. Jag har även bunkrat upp, bunkrat upp, säger man så? Vi kör på det, med knallröda jordgubbar till efterrätt. Så himla goda!
 
Annars så har dagen varit fin. Men som vanligt så fick jag jobba över en halvtimma igen...! Aaaaaah alltså jag blir så trött. Här kommer frukt för 16 lax runt 11:00 ock innan 13:30 så ska jag alltså hinna fått upp allting, ha rast inklusive göra en beställning till fredagen. Jag vet inte hur ni ser på den situationen, men i min värld går det bannemig bara inte ihop. Då ska jag inte säga att det är sega råttor vi talar om. Som jag sagt tidigare så kan jag, utan att överdriva, erkänna att man faktiskt svettas konstant, man känner sig riktigt jävla ofräschhhh! Men då är man jävligt tacksam att man trivs med sitt jobb, annars finns det inte en chans i världen att jag skulle accepterat detta!
 
Hur som helst, imorn jobbar jag kväll, så jag kanske ska passa på att sova ut lite, om jag inte vaknar vill säga... Men imorse när klockan ringde ock jag hörde hur regnet, i vanlig ordning smattrade mot fönstret. Jaa, då skulle jag mer än gärna ha legat kvar, om man nu själv skulle få välja. Men upp jag tog mig, sminkade mig lite ock traskade iväg i mina stövlar till jobbet. Är detta den bästa av tider? Njaaa nu får man ju nästan brist på d-vitamin. Men man kan ju inte kalla sig för en torr jävel direkt om ni förstår vad jag menar i detta syftet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0