SUNDAY MORNING

 
 
Denna helgen ock framförallt hela veckan har bara susat förbi.
 
I fredags var det trädgårdshäng hela dagen, då solen gled igenom alla moln. Så då avslutades dagen ganska självklart med grillning.
 
Igår var det jävlar i mig inget att vara ute o njuta av direkt. Man frös ju bannemig när man satt i linne ock shorts. Så vi friterade sötpotatis ock därefter gick jag in ock somnade i soffan. Så himla skönt. Vid sju eller om hon var åtta, det har jag ingen aning om, men då slängde jag på mig adidas-byxorna ock pös iväg till äventyrsgolfen. En cider efter några banor var medtaget, som en enkel vätskepaus innan vi körde klart banorna ock traskade till krubb för ett glas vin. Sedan traskade vi hemmåt ock fortsatte kvällen med svart ock vin :) En förjädra bra spontan lördag. Ock nu sitter jag här efter bara fyra timmars sömn inatt, helt sjukt att jag vaknade så fort trots att jag drack igår. Men hur som helst, så känner mig dessutom oerhört pigg, så det känns ju faktiskt ganska braa. Då sover jag inte bort min sista lediga dag ;)
 
Nu har jag precis duschat ock känner mig riktigt creme de la creme om man kan säga så. Planerar nog en tur till skövde idag, en snabbvisit bara :) Men annars så är det bara städ på schemat...
 
Imorn är det första jobbardagen efter 4 veckors semester... Känns sådär men!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0