MAN MÅR INTE BÄTTRE ÄN MAN TROR

 
 
Töreboda-festivalen nådde sin topp, men jag ska ta mer om det någon annan dag.
 
Igår var vi på bilbingo i sjötorp, sedan när vi tuffade hemmåt närmare elva, så bestämde jag mig för att fösöka vända rätt på dygnet dagen där på. Nu sitter jag här, 04:05, någon timma tidgare än vanligt. Men en tanke har har fått mig att undra.. Varenda morgon när jag vaknar, så har jag något svårt att känna att mina luftvägar är helt öppna. Får börja dagen med ganska mycket hostande, ock det känns vissa gånger som att jag har feber. Men jag väljer helst att se bort från att jag kanske inte är helt frisk ändåå. Förra veckan gick jag på så otroligt mycket medicin bara för att bli frisk till festivalen. Men nu har tanken slagit mig om att det kanske kan vara så att jag åkt på lugninflammation...? Hur mår man då?
 
 
Funderar på att ringa ock se om jag kan få komma in på en provtagning. Någonting är ju inte som det ska, ock idag om jag ska erkänna, så mår jag fanimig dåligt! Om jag ändå kommer upp ur sängen utan att känna mig helt nerfebrad så brukar jag se bort från sanningen. Men idag är allt botten, jag till ock med gråter av smärta .. När det går så långt, då brukar det vara lagom att jag kontaktar läkare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0