I'LL BE THE ONE TO RUN FOR YOU

 

´
Strike, vilken bra dag det blev. Hann med typ allt på min lista + att jag hann göra matlådor inför veckan. Ock hinner man med det, då kan man allt pusta ut. Sedan har jag planerat kvällens middagar, så denna veckan känns som en kanonvecka, ock jag är med på banan ock deltar. (: Det senaste har tiden sprungit ifatt mig, ock jag har liksom bara fått landat i situationen, inte så rockit alla gånger, men det har fungerat. Men nu känns allt så mycket bättre. Kanske var det denna lediga dag som ändrade mina åsikter?
 
Nu har jag precis duschat, ock det var såklart lika skönt som vanligt.
 
Men nu så ska jag.... Jag ock somna till film alltsåååå .. Det är så det är. Det känns så himla tråkigt att gå ock lägga sig i sängen, ock ligga där i det tystas rum. Så då somnar jag hellre här imellanåt. Näst intill för ofta, ock där fick ni komma innanför min bubbla för en sekund.
Nu längtar jag till helgen, då ska jag till Ulricehamn ock vem vet vad man gör där? Det ska jag ta reda på ska ni se :) Men festival, det är det! Hallonlacks ock vin står på kylning redan. Satan vad kul det ska bli :)
Men mer om det senare i veckan. Natti natti folks!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0