COME ON SHINE

 
 
 
 
Kanske lite halvfjantig, men det är något med den som gör att jag gungar med!
 
Hur jobbigt är det inte att ta med sig jobbet i sina tankar hem? joo det ska jag säga er, man får panik när man vaknar ock inte har en aning om vad som är gjort ock inte. Imorse vaknade jag ock började grubbla över om jag beställt tillräckligt med avokado till morgondagen. En kampanj-vara ock massa turister. Hur fan ska man veta? Men jag gick till coop imorse ock blickade igenom vad jag beställt ock det kändes bannemig som en bra order. Så då kunde jag andas ut ock springa min lilla sträcka därefter.
 
Sedan tog jag mig tillbaka i svettandets stund ock handlade massa gott. Fan jag älskar att handla mat alltsååå! Så jävla gott, synd att ekonomin ska vara så begränsad bara :$ Mat är något som jag säkert lägger föööör mycket pengar på, men det är även något som får mig att må så braa ..!
 
Idag ska jag åka till skövde, sedan ska jag storstäda, tvätta kläder ock om jag hinner så vill jag även tvätta av bilen :) Men nu ska jag äta frukost :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0