BESITTER ETT BRA HUMÖR DENNA MORGON

 
 
 
 
 
Fanns bara live men satan vad fint det är ♥ !
 
 
Så godmorgon på er :)
 
Första jobbardagen igår ock det gick braaaa för min del! Var helt slutkörd när jag kom hem strax efter fem, så tog en avsvalkande dusch ock åkte sedan till mathilda ock fredrik, där även stina var ock så lilla söta svea såklart =) Så himla mysigt! De är fina människor de där!
 
 
Nu sitter jag här med en kopp kamomill-tea i andra näven ock väntar på att tiden ska gå. Så himla skönt att vara klar ock ändå ha en hel timma över där man kan göra annat :) Just nu spelar musiken på hög nivå! Kan vara det bästa med mitt palats. Klockan är sju, men eftersom jag vet att mina grannar, mamma ock göran inte är hemma, så kan jag spela hur fan högt jag vill, ock sjunga dessutom därtill. Jag säger yihaaa ock tror att detta blir en bra tisdag, hey!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0