07:33

 
 
 
 
 
Ny vecka, nya tag, eller vad säger man. Har suttit ock läst massa recept denna morgon. Satan vad mycket det finns som man känner att man vill göra med en gång, bara sådär ... Haha, farligt när man älskar mat ocksååå!
 
 
Annars så längtar jag nästan till att börja jobba. Börjar jag bli galen? Ne alltså det är så satans kul med frukten, ock att veta att saker som var slut igår kommer idag känns så jävla braaaa. Då har man gjort en bra beställning. Dessutom så regnar det ju konstant dagarna i ända, så då kan man lika gärna jobba. Men imorn är jag ledig, ock jag ska inte krypa under stolen ock säga att det inte ska bli skönt, för det ska det. Får se hur jag lägger upp den dagen =) Men jag behöver ha lite egentid ock städa av här hemma.
 
Nu ska jag äta frukost, bästa starten på dagen (:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0