00:20

 
 
 
Jag ska skriva det här inlägget, sedan ska jag ta en paus härifrån tills jag är frisk. För just nu så är det inte mycket mer i mitt liv än, hosta, kallsvettningar, soffhäng ock regn som gäller. Så man känner att allting blir ganska negativt...
 
Har legat i sängen i ett par timmar nu ock vridit ock vänt på mig. Men hostan är så extrem så det går bannemig inte att nå john blund. Ni vet när man tar i så mycket att det känns som att man ska spy. Då är det ingen bra matchning när jag är en person som aldrig spyr. Har kanske gjort det 2 gånger i hela mitt liv, så jag vet nästan inte ens hur man gör, skämt-o-sido, okc nu vet ni det... Men ajah, nu har jag pallrat mig tillbaka till soffan ock ska slå på någon film. Somnar i vanliga fall alltid till filmer så här dags på kvällen, men vi får väl se. Jag är glad att mamma ock göran på överplan inte är hemma just nu, för jag gör så det ekar i hela huset, så de hade säkert inte kunnat sova då heller. Huvudsaken är att jag får några timmars sömn. Sedan hoppas jag något innerligt att detta är svackan tills det jobbar på i medvind igen. En bio på fredag står på schemat, kanske lite fest på lördag ock på måndag kanske det blir en tur till Falkenberg. Så det enda som stoppar mig nu är jag själv. Alla säger krya på dig, ock det tackar jag för ock lyssnar ock gör...
Vi hörs en bättre dag, när allting är som det ska :)
 
 
 
Det här skulle vara något för mig just nu (a) En tanke på något annat !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0